Bloggkärlek

Jag har fått en award! Ganska rörd är jag att Breathless med sin fina blogg om vintage, böcker och vardagsbetraktelser, uppskattar min och skickade en Liebster Blog Award till mig!

                             

Enligt reglerna ska man nu lovebomba vidare och det är inga problem med tanke på hur många fantastiska, inspirerande bloggar jag följer. Det svåra blir att välja… Men efter noggrannt övervägande; här kommer fem som jag tycker förtjänar lite extra uppmärksamhet och kärlek:

1. Hos Eanie hittar man massor av matnyttigt om raw food och hon har världens koll på råa chokladvarianter.

2. Frejdas torp bloggar om blommor, grönsaker och katter från sin fina torparträdgård.

3. Fina foton och smaskiga recept på skånska hittar man hos Gåsapaugen på Gaashud.

4. Cesars trädgård bjuder på underbara bilder från sin stora trädgård i södra Småland. Massor med tips och inspiration för eget odlande.

5. Alexandra på Kärlek på tallrik är en flitig bloggare som skriver om vegetarisk mat och konsumenttips.

Här är reglerna:
1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personen/personerna som gav er Awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra

Puss & Kram/Fru Fruktsallad

8 thoughts on “Bloggkärlek

  1. Cesar's Garden skriver:

    Åh, tack snällaste fru Fruktsallad! Jag blir alldeles rörd av alla dina fina ord om min blogg:) Ha en riktigt skön vecka!
    Charlotta

  2. Nej men ååh, tack så jättemycket, vad fint av dig ❤ Så glad jag blev nu! Nu måste jag kika omkring lite här också 😀

  3. Breathless skriver:

    Roligt att du blev glad!

  4. […] I love fruktsallad har den här slunkit in här på […]

  5. Johan Lundgren skriver:

    G0lli du e Fru Fruttsallad!

  6. eanie skriver:

    Tack, vännen! 😀

Kommentera

