Perfekt lördagsmorgon

En god natts sömn. Vakna av sig själv vid halv åtta, dricka en kopp te, cykla iväg till Friskis, yoga en timme, cykla hem, duscha, äta frukost, läsa tidningen och lyssna på radio. Bättre än så blir det knappast.

Till frukost blev det rågbröd med Kung Markattas jordnötssmör och skivad tomat. Till det en stoooor grön smoothie. Eftersom jag fått så mycket fin respons (not…) på mitt förra gröna smoothieinlägg publicerar jag för säkerhets skull receptet 😉 Ha en fin lördag!

1 banan

1 apelsin

1 kiwi

1/2 ask solrosskott

2,5 dl vatten

Mixa. Drick.

2 thoughts on “Perfekt lördagsmorgon

  1. Cissi skriver:

    Jag tror mer på mitt recept:

    Jordgubbar
    Naturell yoghurt
    1 nektarin
    Lite mald vaniljstång

    Mer milkshake och mindre ensilage över det liksom…

Kommentera

