Fungerar regndans?

Efter dagens arbetsinsats önskar jag mig ett fint duggregn som pågår i minst ett par timmar. Idag har jag ”kliat” gräsmattan (jag svär på att jag kunde höra den spinna som en katt) och frigjort den från snömögel, mossa och dött gräs. Därefter gödslat, toppdressat och sått nytt gräs på kala fläckar. Även om vi inte har mer än typ 60 kvm gräsmatta (efter att jag stulit en fjärdedel till mina odlingsbäddar) kan jag berätta att den är tillräckligt stor för att man ska svettas rejält när man räfsar… Inget Friskis & Svettis för mig idag.🙂

3 thoughts on “Fungerar regndans?

  1. Niklas skriver:

    Du var så fin när du sprätte omkring där ute! Kyss

  2. Sofie skriver:

    Dansade du i otakt? Det regnade tydligen ganska mycket i Oxie idag🙂

Kommentera

