Skäl att åka till Kungliga Hufvudstaden

När jag var i Stockholm i veckan hann jag efter mötet in om Pub och göra av med lite av lönen. Köpte finfina zinkkrukor till trädgården på Room (åh vad de har mycket fint!). Det kliar ju för sjutton i fingrarna efter att få sätta igång med odlandet så jag får shoppa trädgårdsaccessoarer så länge. På vägen ut såg jag att Systrarna Voltaires nya butik var färdigutrustad och man skulle öppna dagen efter – attans vilken taskig tajming! Skymtade massor av spännande råvaror och fina saker till köket så jag ser redan fram emot nästa jobbresa! 🙂

4 thoughts on “Skäl att åka till Kungliga Hufvudstaden

  1. Niklas skriver:

    jag brukar också göra av med mina pengar på puben…

  2. Cecilia skriver:

    Dit vill jag också! Köksbutik + Voltaire, det kan ju inte annat än vara bra.

    Ett tips till på PUB är att hålla utkik efter Holy Sweets bakverk. Tror att de ska ha fått lokal där nu. Snyggast!

Kommentera

