Rå godsak i brevlådan

Idag damp Erica Palmcrantz Aziz nya bok ”Raw Delight” ner i min brevlåda. Hade förbokat den på nätet och faktiskt glömt bort den, så det blev en glad överraskning när jag kom hem idag.

Har inte hunnit kika så mycket i den än, men det ser lovande ut. Layouten känns igen från Ericas förra bok, stora fina bilder och mycket färg. Formatet är dock något mindre vilket jag tycker är en fördel, den blir trevligare att bläddra i. Noterar även att hon i denna bok introducerar fler recept som kräver torkning/bakning under 42 grader vilket inte gör mig något eftersom jag har en torkugn som gärna skulle få gå varm lite oftare. I boken finns även ett recept på chocolate chip cookies som ska bli spännande att jämföra med mina egna favoriter! Med andra ord: det lär bli mycket o-bakande av godsaker framöver!

One thought on “Rå godsak i brevlådan

  1. […] mycket annat i fokus, fick jag häromdagen äntligen tid att sätta mig med Erikas Raw Delight (läs mer här)och välja ut ett recept att provbaka. Lotten föll på Frasiga kokoskakor eftersom jag älskar […]

Kommentera

